А максимум ХП у него 33
Побуду незваным кэпом:
Если персонаж получает одним махом урон равный или превосходящий его фулл хп но в минусе, то он немедленно умирает. Никаких трёх спас бросков против смерти. Вернутся можно только высокоуровневым воскрешением.
4/33 - 37 = -33 (труп)
Если персонаж получает одним махом урон равный или превосходящий его фулл хп но в минусе, то он немедленно умирает. Никаких трёх спас бросков против смерти. Вернутся можно только высокоуровневым воскрешением.
4/33 - 37 = -33 (труп)
Фаер резист!
Но не иммун, умирай давай.
Э, погоди, а бросочки на смерть?
Это было только первая атака ...
Думаешь, я поставил бы древнего красного дракона в это приключение для 1-4 уровня, если бы хотел, чтобы ты выжил в бою с ним? Ну так и быть, доверим твою судьбу кубам, -1 к результату за каждую единицу хп меньше 0.
Поздравляю, вы лишились людей с которыми можно играть.
Звучит как: "Поздравляю, вы лишились уборщика в вашем филиале Макдональдса". Кроме того, что абсолютно каждый ДМ страдает морально и физически, пока ведет компанию, игроков всегда в разы больше, чем мастеров. Хочешь играть - терпи нервные срывы и заскоки мастера. Или займи его место, он только рад скинуть проклятие ДМа.
Не правда. Это рекомендация - делать около 5% энкаутеров непроходимо трудными, чтобы игроки учились оценивать свои силы, а не надеялись, что они, как в cRPG смогут пройти всё при правильной тактике.
Иммолейт импрувед!
Reflex save - natural 20.
получи половину, все еще падаешь
Ну если есть мастерское уклонение или как там оно переводится, то хуй там 0 урона.
Смотря на ком и в какой системе. Как уже написали, в некоторых случаях это игнор дамага.
С фитом ты игнорируешь 100% урона спелов, если у них есть спасбросок по рефлексам.
зависит от системы
Да всё норм, у него была приблуда воскресения так что суицид во имя пати, рес и дальше гамать
Ха-ха
Steely Resolve (Ex): Your supreme dedication and intense focus allow you to temporarily set aside the pain and hindering effects of injuries. When an opponent strikes you, the injury does not immediately affect you. You have a delayed damage pool that allows you to forestall the effects of many injuries. This pool begins at 0 with each encounter. When you are attacked, any hit point damage the blow deals is added to your delayed damage pool. At the end of your next turn, you take damage equal to the total stored in your delayed damage pool, which then resets to 0. Any healing you receive can either increase your current hit point total as normal or reduce the total damage in your delayed damage pool. When you receive healing, you choose whether it affects your damage pool, your hit points, or both (you can split the amount of healing as you wish). Most crusaders opt to keep as much damage in their delayed damage pool as possible to maximize the benefit of their furious counterstrike ability (see below). Special effects tied to an attack, such as energy drain, stun, and so forth, still affect you as normal, and their effects are not delayed by this ability. For example, if you are bitten by a venomous spider, you must still attempt a Fortitude save against the poison immediately, even though the bite damage shifts into your delayed damage pool. By the same token, any other special attack that imposes a condition, such as a medusa’s petrifying gaze, takes immediate effect on you. At 1st level, your delayed damage pool can hold up to 5 points of damage. Any damage beyond that comes off your hit points as normal. The maximum damage your pool holds increases by 5 at 4th, 8th, 12th, 16th, and 20th level.
Steely Resolve (Ex): Your supreme dedication and intense focus allow you to temporarily set aside the pain and hindering effects of injuries. When an opponent strikes you, the injury does not immediately affect you. You have a delayed damage pool that allows you to forestall the effects of many injuries. This pool begins at 0 with each encounter. When you are attacked, any hit point damage the blow deals is added to your delayed damage pool. At the end of your next turn, you take damage equal to the total stored in your delayed damage pool, which then resets to 0. Any healing you receive can either increase your current hit point total as normal or reduce the total damage in your delayed damage pool. When you receive healing, you choose whether it affects your damage pool, your hit points, or both (you can split the amount of healing as you wish). Most crusaders opt to keep as much damage in their delayed damage pool as possible to maximize the benefit of their furious counterstrike ability (see below). Special effects tied to an attack, such as energy drain, stun, and so forth, still affect you as normal, and their effects are not delayed by this ability. For example, if you are bitten by a venomous spider, you must still attempt a Fortitude save against the poison immediately, even though the bite damage shifts into your delayed damage pool. By the same token, any other special attack that imposes a condition, such as a medusa’s petrifying gaze, takes immediate effect on you. At 1st level, your delayed damage pool can hold up to 5 points of damage. Any damage beyond that comes off your hit points as normal. The maximum damage your pool holds increases by 5 at 4th, 8th, 12th, 16th, and 20th level.
Чтобы написать коммент, необходимо залогиниться